تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

با سلام و احترام ، ورود شما را به این فروشگاه گرامی میداریم. ضمن تشکر از انتخاب این فروشگاه به اطلاع شما گرامیان می رساند پشتیبانی آنلاین سایت پذیرای شما عزیزان خواهد بود فقط لطفا ایمیل خود را در بخش پشتیبانی وارد نمایید و تا بتوانیم بعدا نیز با شما در ارتباط باشیم لینک دانلود برنامه ها همان لحظه بعد از خرید به شما داده خواهد شد و یک نسخه نیز به ایمیلتان ارسال خواهد شد


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 208
  • بازدید کل : 230146

دانلود مقاله ای در مورد ایدز با سرعتی بی سابقه گسترش می یابد


دانلود مقاله ای در مورد ایدز با سرعتی بی سابقه گسترش می یابد

بخشی از مقاله:

 

behrad می نویسد "عنان: ايدز با سرعتی بی سابقه گسترش می يابد bbc کوفی عنان، دبير کل سازمان ملل متحد، در گزارش تازه ای هشدار داده است که بيماری ايدز عليرغم چند برابر شدن بودجه مبارزه با آن، با سرعتی بيش از هر زمان ديگر در گذشته درحال شيوع است. کوفی عنان گفت که نرخ ابتلا به اچ آی وی/ايدز و مرگ و مير ناشی از آن، سال گذشته بار ديگر افزايش يافته است. وی گفت که سرعت گسترش اين بيماری آشکارا بيش از سرعت تلاش ها برای مهار کردن آن است و افزود که جوانان، به خصوص زنان جوان، نيمی از موارد تازه ابتلا را تشکيل می دهند. وی برای يک نشست ويژه ايدز در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کرد. آقای عنان از دولت های سراسر جهان خواست برای مقابله با اچ آی وی و ايدز گام های بلندتری بردارند. سازمان ملل متحد در سال 2001 "اعلاميه تعهد در مورد اچ آی وی/ايدز" را که مورد توافق دولت های سراسر جهان قرار گرفته بود منتشر کرد. موفقيت ها کوفی عنان در آخرين گزارش خود در مورد ميزان پيشرفت اين موافقتنامه گفت موفقيت هايی حاصل شده است، اما از دولت ها خواست "به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند." وی اخطار داد که اهداف اين اعلاميه، از جمله کاهش آلودگی به اچ آی وی در جوانان به ميزان 25 درصد تا سال 2005، محقق نخواهد شد. وی گفت نيمی از کل موارد تازه آلودگی به اچ آی وی در جهان هنوز مربوط به افراد جوان است و آنها اغلب به خدمات پيشگيری دسترسی ندارند. "اعلاميه تعهد در مورد اچ آی وی/ايدز" بر گسترش سريع برنامه های پيشگيری، مراقبت و معالجه و اينکه کشورها چگونه می توانند تاثير اين بيماری بر خانواده ها و اجتماع را کاهش دهند تمرکز می کند. گزارش آقای عنان می گويد که يک گروه کوچک اما فزاينده از کشورها پيشرفت های مهمی حاصل کرده اند موفقيت کامبوج در کاهش نرخ آلودگی به اچ آی وی در ميان زنان خودفروش و دستاوردهای باهاما در کاهش شيوع اچ آی وی و مرگ و مير ناشی از ايدز از جمله اين موارد است. اما دبير کل سازمان ملل هشدار داد که شمار افرادی که به اچ آی وی/ايدز مبتلا می شوند همچنان در حال افزايش است. با اين حال، در گزارش او آمده است که بودجه مبارزه با ايدز در کشورهای در حال توسعه از دو ميليارد دلار در سال 2001 به تقريبا هشت ميليارد دلار در سال 2005 افزايش يافته است، اما حتی اين رقم نيز کمتر از آن چيزی است که به اعتقاد سازمان ملل بری مقابله اصولی با اين اپيدمی ضرورت دارد. بنابه اين گزارش شمار زنانی که به خدمات لازم برای پيشگيری از انتقال ويروس از مادر به فرزند دسترسی دارند به ميزان 70 درصد افزايش يافته است و شمار جوانانی که آموزش ايدز ديده اند دو برابر شده است. اما اين گزارش اخطار داد که در پايان سال 2004 تنها 12 درصد از شش ميليون انسانی که در سراسر جهان به معالجات ايدز نياز داشتند عملا به آن دسترسی داشته اند و از هر پنج نفر يک نفر به خدمات پيشگيری دسترسی دارد. "

 

 

برای دیدن ادامه مقاله،لطفا مقاله را خریداری نمایید.

 

مشخصات مقاله فوق

  • تعداد صفحات: 4
  • حجم فایل: 1 مگابایت
  • نوع فایل: HTM
  • قابلیت کپی: دارد
  • قابلیت ویرایش: ندارد

 


مبلغ واقعی 16,000 تومان    70% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 617

مطالب تصادفی

  • دانلود دوره جامع آغاز توسعه وب پایتونی با Flask
  • دانلود دوره جامع آموزش استتار اطلاعات
  • دانلود دوره جامع آموزش انیمیشن سازی در فتوشاپ
  • دانلود دوره جامع آموزش فروش عالی در وضعیت بحران
  • دانلود دوره جامع آموزش شی گرایی در php از مقدماتی تا پیشرفته

آنلاین خرید کنید آنلاین دریافت کنید متعلق به سری سایت های اپ فارسی